Servicii SEO Profesionale – Ghidul Cumpărătorului de SEO

Servicii SEO Profesionale – Ghidul Cumpărătorului de SEO

Oferta oricărui specialist sau agenție SEO ar trebui să cuprindă:

• servicii SEO profesionale care vor face site-ul dvs. mai performant în căutările de pe motoarele de căutare

• tehnici de optimizare SEO eficiente, dar şi agreate de motoarele de căutare (numite de specialişti strategii white hat)

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este poate cea mai bună investiție pe care o puteți face când vine vorba de promovare. Mediul online este într-o continuă expansiune; mai toți clienții dvs. navighează zilnic pe internet, deci de ce nu le-ați ieși în întâmpinare? Așadar, SEO este mai mult decât o modă – este o modalitate foarte frumoasă și mai ales eficientă, de a face bani.  SEO, însă, intimidează – ce sunt serviciile SEO, ce să aleg, care sunt bune, care sunt eficiente, iată doar câteva dintre problemele cu care se confruntă un cumpărător de servicii SEO.

În acest ghid vom vorbi despre serviciile SEO dedicate antreprenorilor, sau altfel spus despre serviciile SEO profesionale. Așadar, ce sunt serviciile de optimizare tip SEO?

Servicii SEO

Servicii SEO profesionale pentru un site nou

Cel mai bine este să apelați la serviciile unui specialist SEO încă din faza de început, adică înainte să fie conceput site-ul propriu-zis. Expertul SEO este un membru cheie din echipa care se va ocupa de realizarea website-ului unei firme, alături de web-designeri și programatori. Recomandările lui vor face ca site-ul să aibă toate șansele să ajungă pe primele poziții în paginile cu rezultatele generate de motoarele de căutare.

În cazul unui site nou, serviciile SEO ale expertului în optimizarea pentru motoarele de căutare sunt următoarele:

Servicii SEO de analiză

Sunt efectuate următoarele operațiuni:

    • discuții despre publicul țintă a site-ului
    • analiza concurenței
    • analiza cuvintelor cheie și identificarea celor mai potrivite/profitabile site-ului afacerii dvs.

Servicii SEO de proiectare a site-ului

Se concepe arhitectura site-ului. Sunt create categoriile sau secțiunile și modul în care acestea vor fi conectate. Tot acum este bine să fie luate în calcul și aspecte care țin de web design – alegerea unui șablon Html sau a temei unui sistem de gestionare a conținutului (CMS – Content Management System – de tip WorPress, PrestaShop etc.). Este vorba de optimizarea tehnică a site-ului dvs., care trebuie să îndeplinească simultan următoarele condiții:

    • să aibă design atrăgător
    • să fie robust, cu un cod corect, valid W3C, pe cât posibil
    • să se încarce rapid
    • să ruleze pe cele mai important browser-e de internet: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Safari, Opera
    • să ruleze pe toate dispozitivele: PC, mobil, tablete etc.
    • să fie permanent online
    • să permită optimizarea SEO a articolelor

Servicii de optimizare SEO on page

Aceste servicii de optimizare tip SEO cuprind realizarea de conținut relevant și original/unic, respectiv, articole optimizate pentru motoarele de căutare. Mai întâi, trebuie alese cuvintele cheie principale în jurul cărora va pivota întreg site-ul. Apoi, sunt concepute categoriile și subcategoriile ce vor grupa paginile/articolele care vor fi publicate pe website. În cele din urmă, se trece la redactarea propriu-zisă a textelor; fiecare pagină trebuie să beneficieze de:

    • optimizarea title tag
    • optimizarea meta descritpion
    • optimizarea titlului, a subtitlurilor si corplui de text
    • optimizarea conținutului multimedia
    • interconectarea cu alte articole prin link-uri interne

Toate materialele trebuie să fie bine scrise, optimizate SEO și mulțumească atât cititorii, cât și motoarele de căutare, care vor plasa site-ul în poziții ridicate pentru cuvintele cheie țintite. Iată de ce alegerea unui specialist SEO (SEO copywriter) care se pricepe la redactarea de articole optimizare SEO este un lucru foarte important în ansamblul strategiei SEO.

Servicii de optimizare SEO off page

O altă categorie de servicii SEO foarte importante. Link-urile spun motoarelor de căutare că un site, un articol este o autoritate în domeniu. ATENȚIE – la fel ca în mediul fizic, off line, reputația persoanei care te recomadă contează foarte mult, deci link-urile trebuie să vină din partea unor site-uri relevante, din domenii conexe, cu reputație bună. Mare atenție, așadar, când alegeți un specialist SEO; dacă nu este la curent cu ultimele actualizări antispam ale Google și va obține link-uri de slabă calitate de la site-uri dubioase, riscați să vă omorâți site-ul.

Practic, este vorba de promovarea site-ului, care se poate realiza prin:

    • atragerea de link-uri către site-ul dvs. prin tehnici precum guest blogging de calitate, comunicate de presă etc.
    • realizarea unor pagini pe Facebook și Google+
    • promovarea site-ului pe rețelele de socializare – Facebook, Google+ etc.

Optimizare SEO

Servicii SEO profesionale pentru un site existent

Se adresează clienților care au deja un site pe care vor să îl optimizeze și cuprind următoarele servicii:

Servicii SEO de analiză şi audit tehnic

    • Se analizează starea site-ului, cum se prezintă din punct de vedere tehnic cum ar fi viteza de încărcare.
    • Se examinează nivelul de optimizare on page a conținutului și se îmbunătățește conținutul prin adăugarea de text suplimentar, suprimarea conținutului duplicat etc.
    • Analiza off page a site-ului – sunt examinate link-urile interne și externe pentru identificarea unor evenutale penalizări provocate de campanii de link-building defectuoase și înlăturarea link-urilor care au generat penalizările respective.

Servicii de optimizare SEO on page şi off page

    • Se adaugă noi texte optimizate SEO. Un site trebuie să benefecieze de conținut nou constant pentru a se menține competitiv.
    • Promovarea site-ului pentru atragerea de noi link-uri către site-ul de promovat.

Servicii SEO profesionale de monitorizare și mentenanță a site-ului

    • Redactarea de articole publicitare (advertoriale) spre a fi publicate pe site-uri partenere de bună calitate și relevante site-ului dvs.
    • Redactarea de articole pentru site-ul de promovat
    • Promovarea site-ului propriu în rețelele de socializare
    • Înscrierea site-ului în serviciile de monitorizare Google Analytics și WebMaster tools
    • Supravegherea traficului
    • Gestionarea campaniilor de link-building

În concluzie

Serviciile SEO profesionale sunt acele servicii pe care le cunosc și le aplică specialiștii, profesioniștii în domeniu. Acum aveți o idee despre ele și puteți face o selecție mai corectă a ofertelor de optimizare SEO.